Bu Blogda Ara

20 Ocak 2023 Cuma

2023 SEÇİMLERİNE DAİR İLK DEĞERLENDİRME

 

BURSA’DAN GOL HABERİ Mİ VAR?



Futbolseverler hatırlar; 2009-2010 sezonunda şampiyonluk yarışı son haftaya kalmıştı.

Ya Bursaspor şampiyon olacak ya da Fenerbahçe...

 

Maçın son dakikalarında FB TV tarafından, Bursa’dan gol haberi olduğu anons edilince...

Fenerbahçeli futbolcular ve taraftarlar, sahada şampiyonluk sevincini yaşamışlardı. Ve akabinde anonsun hatalı olduğunu öğrenip, hüsrana uğramışlardı. Sanırım en kısa süren şampiyonluk sevinciydi.

 

Sonuç: O yıl Bursaspor, tarihinde ilk kez şampiyon olmuştu.

Yanlış hatırlamıyorsam anonsu yanlış yapan spiker de gözaltına alınmıştı.

 

O gün (16 Mayıs  2010) Neptün anaretik derecelerde Kova burcundaydı...

Girişi neden böyle yaptığımı, yazımın sonunda anlayacaksınız J

 

2023 Türkiye Cumhurbaşkanlığı ve genel seçimleri için açıklanan 14 Mayıs tarihinin (pek çok astrolog tarafından da dile getirildiği şekilde) Merkür’ün “durağan” konumu açısından ‘özellikle’ belirlenmiş bir tarih olduğunu düşünüyorum.

Hatta “adalet” vurgusu yapan Güney düğüm & Acrux buluşmasının olduğu gün, açıklamanın gelmiş olmasını da tesadüfi bulmuyorum. Doğaldır ki, hedef kalıcılık!

 

Sizlerin de şahit olduğunuz üzere (tutarlılığını defalarca gördüğüm) farklı bir harita ile analiz yapıyorum. Bu nedenle her ne kadar seçim tarihi kesinleşmiş olmasa da, o güne dair ipuçlarını ben de paylaşmak istedim.

 

Halkı temsil eden Neptün ve Jüpiter, seçimin sonucunu belirleyecek olan gezegenler....

Merkür’ün “S” konumu, iktidarın kazanma ve yerini koruma konusunda elini güçlendiren bir konum. Doğru! Fakat , halkı temsil eden gezegenler de (Neptün ve Jüpiter) oldukça güçlü... Aktarım ve yaptırım gücü, güçlü olan konumdalar!

 

Neptün, Balık burcunda yönetici konumda. 27*

Jüpiter, Koç burcunun anaretik derecelerinde.

 

Yani bu ne anlama geliyor?  

Seçmen, son dakikaya kadar gerçek fikrini söylemeyebilir.

Seçmen, takiye yapabilir.

Seçmen, beklenenden/ön görülenden farklı bir oy verme eğilimi sergileyebilir.

Seçimler, sonucundan memnuniyet getirmeyeceği için tekrarlanabilir.

 

Çünkü sandıkların kapanacağı saatlerde Ay&Neptün kavuşumu olacak. Ayrıca Jüpiter’le kavuşan Betlehem sabit yıldızı da yanılsamaları ve sahteciliği destekler durumda olacak.

 

Elbette sizler bu detayları değil, sonucu bilmek istiyorsunuz. Fakat şu anda tam olarak ne adaylar ne de seçim tarihi net olmadığı için, sadece açıklanan bu tarihe göre değerlendirme yapabiliyorum. Ve bu değerlendirmeye göre sonuç; Halkın dediği olur!

Halk kendisine sunulan imkanlardan fayda sağlamış olsa dahi, zihninde değişmeyen ve kararlılıkla sakladığı oy kullanma tercihi ile sonucu elde etmiş olur.

Ez cümle, bu açıklanan tarihi değiştirmezlerse  (ki ben nedense değişeceğini düşünüyorum) görünen ilk tabloya göre...

Muhalefet kazanır!


HUNİLERİNİZE VE IŞILTINIZA SAHİP ÇIKIN!

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CUMHURİYETİMİZ 100 YAŞINDA!

  Ben, Cumhuriyetin içine doğdum! İçine doğduğun evin koşulları her ne ise, Herkesin o koşullarda yaşadığını düşünürsün. “Diğer türl...

ÇOK OKUNANLAR