Bu Blogda Ara

8 Kasım 2020 Pazar

ÇAKRALAR - ÇAKRA OLUMLAMALARI

ÇAKRA NEDİR?

Görünmeyen yani eterik bedenimizin, girdap şeklinde dönen enerji merkezlerini simgeler.
Çakraların temiz ve sağlıklı çalışması, dengede olması, fiziksel ve ruhsal hastalıklar karşısında koruyucudur. Çakralar uyum içinde dönmediğinde, enerji akışı sekteye uğrar.
Maddiyatla ilişkimizi; Kök Çakra
Cinsellikle ilişkimizi; Sakral Çakra
Güç ve ego ile ilişkimizi; Solar Çakra
Sevgi ve kabulleniş ile ilişkimizi; Kalp Çakra
Kendimizi ifade edişimiz; Boğaz Çakra
Sezgilerimiz, farkındalığımız; 3. Göz Çakra
Ruhsal olgunluğumuz; Tepe Çakra ile ilişkilidir.

HER BİR ÇAKRANIN DENGEDE VE UYUMLU OLMASI HALİ, MUTLULUĞUN ANAHTARIDIR.




ÇAKRA OLUMLAMALARI



KÖK ÇAKRA
*** ANNE ***


HAYATI VE YAŞAMAYI SEVİYORUM.

DÜNYA BENİM İÇİN GÜVENLİ BİR YER.





SAKRAL ÇAKRA 

*** İMPARATOR ***


DOYUMLUYUM.

HAYATA TEŞEKKÜR EDİYORUM.






SOLAR ÇAKRA

*** SAVAŞÇI ***


MERKEZİMDE VE DENGEDEYİM.

BÜTÜN CANLILAR EŞİT DERECEDE DEĞERLİDİR.






KALP ÇAKRA
*** SEVGİLİ ***


HAYATLA VE İNSANLARLA UYUM İÇİNDEYİM.

KENDİME VE TÜM İNSANLARA DEĞER VERİYORUM.






BOĞAZ ÇAKRA 
*** İLETİŞİMCİ ***


SÖZÜM, ÖZÜMDEN GELİYOR.

YARGILAMADAN, OLDUĞU HAL İLE KABULLENİYORUM.

BAŞKALARINI SAMİMİYET İLE DİNLİYORUM.







ÜÇÜNCÜ GÖZ ÇAKRA
*** SEZGİSEL ***


HAYATI VE OLAYLARIN GELİŞİNİ BİLGELİKLE KARŞILIYORUM.

OLGUN OLDUĞUMUN FARKINDAYIM.







TEPE ÇAKRA
*** GURU ***


OLAN HER ŞEYDEKİ DÜZENİ FARK EDİYOR; OLDUĞU HALİ İLE KABULLENİYORUM.

BÜTÜN İHTİYAÇLARIMIN KARŞILANACAĞINA İNANIYORUM.




IŞILTINIZA VE HUNİLERİNİZE SAHİP ÇIKIN!

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CUMHURİYETİMİZ 100 YAŞINDA!

  Ben, Cumhuriyetin içine doğdum! İçine doğduğun evin koşulları her ne ise, Herkesin o koşullarda yaşadığını düşünürsün. “Diğer türl...

ÇOK OKUNANLAR