Bu Blogda Ara

23 Şubat 2021 Salı

HO'OPONOPONO (BAĞ KESME RİTÜELİ) ve 4-7-8 NEFESİ

BAĞ KESME VE AFFETME RİTÜELİ


Ho'oponopono çok eski bir bağ kesme, uzlaşma ve affetme ritüelidir.

Güzelliklerin yolunun açılması adına önemli bir çalışmadır.

Bu çalışmaya başlamadan önce 4-7-8 nefes çalışması etkili olacaktır.




4-7-8 NEFES TEKNİĞİ:

Başlamadan önce, içinizdeki tüm nefesi kuvvetlice ağızdan boşaltın. Rahatlayın.

Gözlerinizi kapatın... Nefesinize odaklanın...

Burnunuzdan nefes alırken, içinizden 4'e kadar sayın ve nefes almayı bırakın.

Nefes esnasında göğsünüzün değil, karnınızın şişmesi gerekiyor. Buna dikkat edin.

Şimdi içinizden 7'ye kadar sayarak, nefesinizi tutun.

Nefesinizi, adeta mum üflermiş gibi içinizden 8'e kadar sayarak yavaşça bırakın.

Gözleriniz kapalı iken; tüm kaygılarınızı ve endişelerinizi "nefesinizle beraber" bıraktığınızı hayal edin.


Bu çalışma sonrasında;

Bağ kesmek, yolunuzda engel olan yüklerinizden kurtulmak için Ho'Oponopono uygulamasına geçebilirsiniz.

Kiminle bağ kesmek istiyorsunuz? Ya da nereyle?

Gözleriniz açık ya da kapalı olabilir. Ancak sessiz bir ortamda ve rahat konumda oturduğunuzdan emin olun.

O kişinin ya da o yerin adını her cümlenin başına eklemeyi, sesli halde söylemeyi unutmayın.

En azından kendi sesinizi duyuyor olmalısınız.

* Seni seviyorum!

* Özür dilerim!

* Lütfen beni affet!

* Teşekkür ederim!

Bu cümleleri 3 kere tekrarladıktan sonra,

Zihninizde şöyle bir imgeleme yapın:

O kişi ya da o yer ile aranızda göbek bağı vardı, oldukça kuvvetli bir bağ...

Şimdi siz o bağı, büyük bir makasla kestiğinizi hayal edin.

Kesilen bağ sonrasında; o kişi / o yer 

sönmüş bir balon gibi hızlıca sizden uzaklaşıyor. 

Şimdi ona dönüp şunları söyleyin;

"... Bana kattıkların için sana teşekkür ediyorum. Senden pek çok şey öğrendim. İstemeden de olsa seni üzdüysem, özür diliyorum. Aramızdaki bağ hem sana, hem de bana engeldi. Şimdi sen kendi yolunda mutlu olabilirsin. Ben de kendi yolumda mutlu olmayı seçiyorum."

Derin bir nefes bırakarak rahatlayın.

Şifa olsun...


HUNİLERİNİZE VE IŞILTINIZA SAHİP ÇIKIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CUMHURİYETİMİZ 100 YAŞINDA!

  Ben, Cumhuriyetin içine doğdum! İçine doğduğun evin koşulları her ne ise, Herkesin o koşullarda yaşadığını düşünürsün. “Diğer türl...

ÇOK OKUNANLAR